Jak správně vést knihu jízd ve své firmě? Víme, jak na to snadno

Máte vlastní firmu, v níž provozujete firemní vozidla? V takovém případě musíte řešit knihu jízd. Ta je pro většinu z vás dokonce zákonnou povinností. My vám nyní povíme, jak na to snadno a správně.

Zapomeňte na papírové knihy

Doby, kdy se každý jednotlivý údaj složitě zapisoval do fyzické knihy, jsou už naštěstí pryč. V současnosti je jasnou volbou elektronická kniha jízd. Tato přehledná aplikace automaticky zaznamenává všechny důležité údaje do online systému. Vy tak nemusíte řešit žádné zapisování, zaznamenávání, počítání ani jiné zbytečnosti. Zkrátka a dobře si jen rozkliknete zmíněný systém a prohlédnete si veškeré informace.

Kniha jízd s sebou přináší pestrou škálu funkcí. Mimo klasického sledování GPS polohy, zadávání data, začátku a konce cesty, počtu ujetých kilometrů, průměrné a maximální rychlosti zobrazuje průměrnou spotřebu paliva, hodnocení stylu jízdy řidiče, evidenci činnosti přídavných zařízení (vysypání popelnice, pluh, sypač…), stav pneumatik a další informace. Navíc umožňuje identifikaci řidičů podle přiděleného čipu. Také si lze kdykoliv nastavit režim služebního/soukromého použití automobilu. Zkrátka a dobře – získáte dokonalý přehled o každém detailu. Získané údaje můžete samozřejmě použít jako podklad pro své účetní, případně pro finanční úřad.

Snadná instalace

Pokročilou knihu jízd poskytuje třeba známá společnost Rex Services. Ta vám nainstaluje zařízení pro záznam všech výše zmíněných údajů. Vy si pak pouze stáhnete aplikaci a spárujete ji. Následně si můžete kdykoliv zobrazit aktuální údaje, stejně jako historická data až tři roky zpětně. Na webových stránkách společnosti pod výše vloženými odkazy zjistíte, co vše daná aplikace umí, jak vypadá její prostředí a na kolik vás vyjde.

Related posts

Hledáte cenově dostupnou kancelář pro malý tým?

Kupte si ready – made firmu a podnikejte ihned

Jak založit truhlářskou dílnu krok za krokem