Kdo dnes není na sociálních sítích, jakoby nebyl. Jsou zdrojem informací i zábavy. A pro firmy neocenitelným zdrojem reklamy. Pokud ví, jak to na nich funguje a jak se na nich pohybovat.
Zatímco čtenost tištěných médií klesá, návštěvnost vybraných facebookových a instagramových sítí roste. K tomu ostatně ani netřeba statistik a průzkumů. Stačí se podívat do jakéhokoliv prostředku městské hromadné dopravy. Do vlaku, autobusu, metra, tramvaje. Kolik lidí si čte knížku, noviny nebo časopis? Mnohdy nikdo. A co všichni dělají, nebo alespoň většina? Hledí na monitor svého mobilního telefonu. A co na něm dělají? Většina brouzdá po sociálních sítích. Mezi nimi vede Instagram a platforma X (někdejší Twitter). I proto se firmám vyplácí do nich investovat.
Jak by měla vypadat firemní sociální síť?
Měli byste si uvědomit, že sociální sítě ovlivňují náš život. V případě vaší firmy se jedná o životy vašich zákazníků, včetně těch budoucích. V tomto ohledu mají nesmírnou moc. Pro podnikatele jsou zdrojem reklamy a možností, jak komunikovat se svými zákazníky. Velmi cenná je i jejich případná zpětná vazba na vaše zboží, či služby. Jinými slovy v zájmu by mělo být vytřískat z nich maximum. A to se stane jen v tom případě, svěří-li jejich správu profesionálům.
Na koho se obrátit?
Správu sociálních sítí můžete svěřit třeba firmě s trefným názvem Tell me your story s.r.o. (tmys.cz), za níž stojí bývalá úspěšná marketérka Ivana, která se sociálním sítím věnuje posledních 15 let. A za tuto dobu si vybudovala slušné portfolio s firmami, jako jsou Tonak, Woolife, Pilsner Urquell, Mercedes Benz či EON. Tedy firem, které od svých marketérů vyžadují kvalitně odvedenou práci podpořenou výsledky, kterých se jim evidentně dostává. A vy tak můžete jejich řady rozšířit.
Jaké služby můžete očekávat?
Správa sociálních sítí je jednou z nich. Další je vytváření jejich kompletního obsahu, textů, newsletterů stejně jako návrh vizuální stránky na Instagramu. Věřte, že to vše se počítá. Tím to ale nekončí. Ivana je rovněž expertkou na vytvoření strategie značky, kampaní a sloganů na míru. Doporučí místa a akce, na kterých by vaše značka neměla chybět. K tomu spolupracuje s řadou známých influencerů, jejichž prostřednictvím se zase o ní dozvědí jejich fanoučci a sledující. Vidíte, jak to je vše propojené? A že se rozhodně vyplácí naučit se ve vodách sociálních sítí dobře plavat? A Ivana je připravena vám s tím pomoci.