Reklamní trička s potiskem se v marketingu stále používají. Důvodů je hned několik

V marketingu se používají různé nástroje k propagaci, přičemž trička a další textil nejsou výjimkou. Představují hmatatelnou reprezentaci značky, kterou mohou používat nejen vaši zákazníci, ale i zaměstnanci. Proč nasadit propagační oděvy s vlastním designem do marketingových kampaní? Právě na to se podíváme v následujících řádcích.

Zvýšíte viditelnost značky za nízké náklady

Ve své podstatě reklamní tričko s potiskem je něco jako chodící billboard. Pokud lidé nosí trička s logem a sloganem vaší společnosti na veřejnosti, pak jsou mobilní reklamou, což vytváří širší povědomí o značce. Přitom náklady na výrobu triček nejsou až tak vysoké. Samozřejmě však záleží na zvoleném materiálu, barvě či potisku. I tak se stále jedná o levný marketingový nástroj s velkým dosahem.

Jakýkoliv oděv, zejména pak tričko, je prázdné plátno pro kreativce. Čím je návrh potisku originálnější, tím více pozornosti si získá. Při přípravě návrhu potisku zohledněte cílovou demografickou skupinu, protože na mladší generaci zapůsobí něco vtipného, zatímco na tu starší něco formálního.

Zacílíte na všechny věkové kategorie

Reklamní textil s potiskem se neomezuje na velikost, barvu a provedení, protože dodavatelé často nabízí trička v mnoha střizích, velikostech a odstínech. Stejně tak můžete nechat vyrobit trička pro děti, ženy i muže, a tím zasáhnete všechny věkové kategorie.

Jaký materiál trička zvolit?

První možností je bavlna získávaná ze semen rostliny bavlníku. Vzhledem k tomu, že neobsahuje syntetické sloučeniny, hodí se i pro lidi s citlivou pokožkou. Bavlna je prodyšná a pohodlná, takže je vhodná i pro každodenní použití za jakýchkoliv klimatických podmínek. Jelikož je běžně dostupná po celém světě, nejsou bavlněná trička drahá. Bavlněné firemní oblečení s logem vás ani vaše pracovníky rozhodně nezklame.

Pokud hledáte vysoce odolnou tkaninu, potom je polyester tou správnou volbou. Syntetická tkanina je známá svou pevností a odolností, proto se obvykle používá i pro reklamní trička. Polyester má vynikající vlastnost odvádět pot, ovšem na druhou stranu omezuje prodyšnost textilie. Narazíte také na různé směsi vyrábějící se kombinací tkanin, aby se dosáhlo potřebné prodyšnost, pevnosti a přijatelné ceny. Většinou se jedná o kombinaci – 50 % bavlna a 50 % polyester.

Jakými metodami se na reklamní trička tiskne?

Pro potisk reklamního oděvu se používají různé technologie, a to sítotisk, transferový tisk a digitální tisk. Každý se vyznačuje určitými výhodami a nevýhodami. Sítotisk je tisková technika využívající tkanou síťovinu k vytvoření šablony pro tisk barvou. Tato metoda je vynikající a efektivní, co se nákladů týče. Sítotiskem se vyrábí velké množství reklamních předmětů a doporučuje se v okamžiku, kdy je grafický návrh jednoduchý a méně barevný.

Transferový tisk, známý také jako tisk na přenosný papír, je specifická sítotisková metoda. Potisknout touto cestou můžete těžko přístupná místa, záhyby, ale i neobvyklé povrchy. Většinou se používá při potisku kšiltovek, batohů a tašek. Digitální tisk se doporučuje spíše jen na reklamní textil s potiskem ze 100% bavlny s gramáží alespoň 160 g/m2. Hlavní výhodou je, že tento druh tisku nevyžaduje náročnou předtiskovou přípravu, jako je tomu třeba u sítotisku. Výrobní termíny jsou kratší a vytisknout se mohou i náročné motivy, detaily či barevné přechody.

Jestliže tedy sháníte e-shop, který vám nabídne kvalitní reklamní trička a další oděv pro potisk, pak se podívejte do nabídky AREI. Budete nadmíru spokojení nejen s rozmanitostí sortimentu, ale i cenami.

Related posts

Certifikace firem a parametry ISO

Otevíráte kavárnu či bistro? Na jaké pojištění pro podnikatele nezapomenout a co vše kryje?

Jak si pohlídat, zdali se přepravci chovají k vašemu zboží dobře?